Jak nakupovat?

Objednávky:

Zboží je možno objednat přes e-shop, osobně i telefonicky. Pro vyloučení chyb a urychlení expedice preferujeme objednávky prostřednictvím e-shopu. Zaregistrovaní zákazníci se musí před vystavením objednávky nejdříve přihlásit. Po přihlášení do e-shopu se zobrazují nákupní ceny po slevě, celková cena objednávky a dostupnost jednotlivého zboží. Koncoví zákazníci (spotřebitelé) mohou v e-shopu objednat zboží bez registrace.



Vyhledání dílů

Nejpřesnější vyhledání dílů je opsání OE (originálního kódu automobilky/výrobce) z původního pokaženého/opotřebovaného dílu přímo z vozidla a vypsáním ho do vyhledávacího pole vpravo nahoře v eshopu.

Pokud OE číslo dílu neznáte, tak druhou možností je vyhledat díl v katalogu eshopu v tzv. stromu kategorií. Pro správný výběr dílů potřebujete znát název značky, model, rok výroby a motorizaci vozu (všechny údaje naleznete v malém nebo velkém technickém průkazu).

Jestliže originální číslo dílu neznáte a vyhledávání v katalogu dílů je složité, tak neváhejte využít možnost poptávky požadovaných dílů a my je za vás vybereme a zašleme nezávaznou nabídku. Potřebujete k tomu znát informace o vozidle a nejlépe i VIN číslo.

Můžete nás kontaktovat přes e-mail nebo telefonicky. Z praktických důvodů upřednostňujeme telefonický kontakt.

Před kontaktováním si prosím připravte údaje o Vašem voze: Značka, model, rok výroby, motorizace nebo VIN číslo karoserie od Vašeho vozidla.



Dodací lhůty

Přednostně vyřizujeme objednávky zaslané prostřednictvím e-shopu. Objednávky přijaté do 12,30 hod. zasíláme prostřednictvím PPL nebo DPD obvykle týž den. Zboží tedy obdržíte přepravní službou následující pracovní den přibližně od 8.00 do 18.00 hodin na Vámi udanou adresu. Koncoví spotřebitelé si mohou zvolit Večerní doručení PPL a to od 17-21 hodin-seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde nebo zaslání zboží na výdejní místo PPL Parcel shop. Seznam výdejních míst PPL Parcel shop najdete zde. Zásilku PPL lze sledovat na www.ppl.cz po zadání čísla balíku do okna "sledování zásilky". Zásilku DPD lze sledovat na www.dpd.cz po zadání čísla balíku do okna "Sledujte svoji zásilku". Zboží je možné zaslat i obchodním balíkem (Česká pošta). Tyto zásilky odbavujeme obvykle týž den u objednávek přijatých do 11,00 hodin.



Expedice zboží


Zboží zasíláme spedicí PPL, , Českou poštou,Osobně na prodejně.


Reklamace


Pokud zjistíte poškození nebo ztrátu zboží během přepravy, je nutno do tří dnů od převzetí zásilky tuto skutečnost oznámit na tel.č. 844 775 775 (PPL) nebo 841 700 700 (DPD). Se zástupcem spedice se následně sepíše reklamační protokol. Tento protokol prosíme následně zaslat na adresu naší provozovny, abychom mohli uplatnit reklamaci.



Platební podmínky

Platbu za zboží lze při osobním odběru na provozovně Poříční 3010 provést hotově nebo platební kartou. Pokud zákazník zvolí dopravu zboží přepravní společností, může provést platbu předem na bankovní účet (zákazník musí být registrovaný), nebo platbu dobírkou.

Zboží bylo přidáno do košíku




 Pokračovat v nákupu

Dokončit objednávku 

Máte dotaz k tomuto zboží?
Napište nám:





 Odeslat

Zavřít